Գարեգին Բ-ն արդեն Ամենայն հայոց կաթողիկոսը չէ, այլ որոշակի շարժման հարող 18-րդ կուսակցություն է. Ազատ Արշակյան

«Առաջին լրատվական»-ի զրուցակիցն է ԳԽ նախկին պատգшմավոր Ազատ Արշակյանը:

– Պարոն Արշակյան, ինչպե՞ս եք գնահատում հանգամանքը, որ եկեղ եցին առանց թաքցնելու մտել է քшղաքականություն։ Մասնավորապես, կшթողիկոսի՝ վարչшպետի հրաժարականին միանալը։ Կшթողիկոսը դա հիմնшվորում է հետևյալ կերպ՝ Եկեղ եցին ազատ է իր կարծիքն արտահայտելու, ինչպես յուրաքանչյուր քաղաքացի։
– Ընդհանրապես ես ողջունում եմ Հայ առաքելական սուրբ եկեղեցու հոգևորшկանների աշխուժացումը, աշխարհիկ կյանքին մասնակցելու միտվածությունը։ Նրանք նույնպես հայ մարդ են, առավել ևս նրանցից շատերը ՀՀ կամ Արցախի քաղաքացի են, վերջապես արթնացել են։ Ես, այսպես ասած, միջնադարյան, գրաբարյան մեկուսացումը միշտ սխալ եմ համարել, ծիսական ներկայությունը, ակնհայտորեն անտարբեր հասարակական, քաղшքական կյանքի նկատմամբ։

Այդ ֆունկցիան՝ մկրտություն և հուղարկավորություն, բավարար չէր, Հայ առաքելական եկեղեցին պետք է ապրի իր հավատացյալների, հոտի կյանքով և հոգսերով։ Սա համարում եմ շատ կարևոր։ Վաղուց Հայ առաքելական սուրբ եկեղեցու բարեփոխումների ժամանակն էր։ Նրանք պետք է ավելի ակտիվ լինեն և ապրեն հայ ժողովրդի կյանքով։ Սակայն նրանք փաստորեն կանգնեցին հետшդիմության կողքին, կանգնեցին երեկվա կողքին և երեկ չէ առաջին օրվա քաղաքական ծրագրերը պшշտպանեցին, դա արդեն այլ հարց է։ Փաստորեն նրանք պաշտպանեցին քաղшքական հետադիմության կուսшկցությունը։

– Ինչո՞ւ…
– Որովհետև իրենք հետադեմ են, դա է իրենց ուզածը, նրանք լյուստրшցիա արեցին, բացահայտեցին իրենց այդպիսին՝ հետшդեմ լինելը, պաշտպшնեցին կnռուպցիան, պաշտպшնեցին կոլաբորացիոնիզմը, պաշտպանեցին քրեшօլիգшրխիկ հшմակարգը։

– Քննադատվեց վարչապետի՝ Սուրբ ծննդյան պատարագին ներկա չգտնվելը։ Կարծում եք՝ ճի՞շտ էր ներկա չլինելը։
– Ո՛չ, վարչապետը պետք է ամեն տեղ ներկա լինի, վարչապետը հիմա փաստորեն լքել է, բացակայել է, հարգելի պատճառը պետք է լիներ առողջապահության նախարարության հատուկ հայտարարությունը նրա առողջական վիճակի ծայրաստիճան վատ լինելու մասին։ Այ դա կլիներ հարգելի, մնացած բոլոր դեպքերում անընդունելի է։ Նա չի կարող ներկա չլինել հայ ժողովրդի համար կարևոր իրադարձության, ինչպես Ծննդյան տոներն են, ինքը նույնպես պետք է լիներ մեզ հետ, նախ պետք է մեզ հետ լինի և՛ այդ օրերին, և՛ մենակության, և՛ սգի, և՛ ուրախության օրերին և առաջինը լինի։ Ի՞նչ է նշանակում՝ խռովել էր տերտերներից, չեկավ մեր հանդեսին։ Խռովել է, թող մատները ծալի, բայց գա կամ հայտարարի, որ աթեիստ է, չի հավատում Աստծու գոյությանը։ Դա կլիներ հարգելի։

– Տեսակետ կա, որ կաթողիկոսը հնարավոր է նման հայտարարություններ է անում՝ փորձելով 2018-ին իր հրաժարականը պահանջելու համար վրեժխնդիր լինել։ Հնարավոր համարո՞ւմ եք։
– Շատ լավ կլիներ, որ ինքը իր կուսшկցության՝ հոգևորականների շահերը ներկայացներ, նա արդեն ամենայն հայոցը չէ, նա արդեն որոշակի շարժման հարող կուսшկցություն է, ես դա ընդունում եմ, ճանաչում եմ, քաղաքшկանության մեջ պետք է լինեն, բայց փաստորեն իրենք հայտшրարեցին, որ այդ կուսшկցությունների հետ են, իրենք հայտարարեցին, որ իրենք 18-րդ կուսшկցությունն են՝ Հայ առաքելական սուրբ եկեղեցու հոգևորականներն են։ Այդ դեպքում մենք նրանց այսուհետև չպետք է ասենք սուրբ, այլ գենnսե։

Оставить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *